کتاب پلنر پارس آراء

کتاب پلنر پارس آراء از۱۳۹۰ با هدف کمک به مدیران کسب و کارها جهت تعیین اهداف سازمانی و شخصی طراحی شده‌است.طی ۱۰سال استفاده و اصطلاح هرساله این پلنر، آخرین نسخه‌ی آن در حال حاضر در دسترس شما قرار گرفته‌است. پلنر پارس آراء به‌صورت چهار کتاب سه‌ماهه طراحی شده‌است و به شما کمک می‌نماید تا هر سه ماه یک‌بار به مرور مسیری که طی نموده‌اید و ارزیابی خودتان بپردازید تا با شروع سه ماه بعدی نقایص گذشته را برطرف نمایید.
مطمئن باشید در صورت تعیین صحیح اهداف و پیگیری متعهدانه‌ی آنها، بی‌شک به تمامی یا بخش زیادی از اهداف در سال ۱۴۰۱ دست خواهید یافت.

پشتیبانی و مشاوره آنلاین رایگان

پاسخ به سوالات و ابهامات شما توسط کارشناسان

از پلنر پارس آراء بیشتر بدانید!

دفتر برنامه‌ریزی آینده‌پژوهی پارس آراء چیست؟

این دفتر با هدف بهره‌وری بالا از زمان و عمر شما طراحی شده‌است مطابق جداول این دفتر شما می‌توانید اهداف خود را برای یک‌سال تعیین نموده و گام‌به‌گام به آن‌ها برسید.

چگونه هدف‌گذاری کنیم؟

شما باید حداکثر ۵ هدف اصلی سالانه خود را تعیین نمایید و این اهداف در حوزه‌های اصلی زندگی شما مثل تحصیلی، شغلی،خانوادگی و … باشد.

خرده اهداف خود را چگونه بنویسیم؟

شما برای هر هدف اصلی می‌بایست گام‌ها و اهدافی که برای رسیدن به آن‌ها لازم است را بنویسید به اینها خرده اهداف گفته می‌شود.

هدف‌گذاری ماهانه چیست؟

شما می‌بایست طی ۱۲ ماه یا ۱۲ گام اهداف سالانه خود را در ۱۲ ماه تقسیم نموده و در هر ماه برخی از اهداف را اجرایی نمایید به‌طور مثال شما در فروردین‌ماه اقدام به اجرایی نمودن برخی از اهدافتان نمایید و در ماه‌های بعدی به سایر اهداف بپردازید

برنامه هفتگی چیست ؟

شما اهداف هر ماه را باید طی ۳۰ روز و یا ۴ هفته اجرایی نمایید. در برنامه‌ی هفتگی شما در ابتدای هر هفته زمان لازم برای اجرایی نمودن اهداف در آن هفته را پیش‌بینی نموده و پایان هفته زمان‌ها و اهداف محقق شده را جمع‌بندی می‌نمایید.

برنامه روزانه چیست؟

در جداول روزانه شما با چندین پارامتر و روبه‌رو هستید. با تیک زدن اهداف یک تا شش، مشخص نمایید که طی آن روز به کدام اهداف پرداخته‌اید.
با تیک زدن روتین های صبح و عصر میزان پایبندی به اهداف روتین ماهانه را مشخص نمایید.
و با تیک زدن شکرگزاری روزانه و ورزش روزانه میزان پای‌بندی خود را به سلامتی روح و جسم خویش را مشخص نمایید در بخش بعدی جداول روزانه صبح و عصر می‌باشد که شما کارهایی که انجام می‌دهید را یادداشت می‌نماید و در انتهای جدول، جمع زمان روزانه و جمع هزینه روزانه و جمع درآمد روزانه پیش‌بینی‌شده است تا شما بتوانید برآورد دقیق از یک روز خود داشته باشید